10 lipca 2011

Więcej optymizmu ?

Chciałam napisać notkę...
o tym, że miałam dobre przeczucie, że nie chcę wakacji;
o tym, że totalnie nie ogarniam tego co się dzieje;
o tym, że niektórzy się zmienią - niestety;
o tym, że tyle nowych (niekoniecznie dobrych) informacji napłynęło do mnie ostatnimi czasy;
o tym, że w jakiś sposób mi brakuje, pewnej znajomości...

Ale napisze o czymś innym. O radośniejszych aspektach mego życia :)
  Nastąpił czas leniuchowania!
Po dwu i pół miesięcznej sesji, ten czas jeszcze lepiej smakuje :)
Tym bardziej, że jestem zadowolona z egzaminów :) I to nawet bardzo :D
~Duch Święty powiał niesamowicie :)
Jestem już na trzecim roku ekonomii, a z jednym egzaminem z matematyki pomęczę się jeszcze we wrześniu. Ale nie będzie tak źle :)

Póki co, teraz mam czas, na oglądanie filmów... I spanie o każdej porze dnia i nocy :D

Chciałam się jeszcze pochwalić swoim sukcesem pedagogicznym. Przygotowywałam dwóch maturzystów z matematyki do egzaminów dojrzałości. I przyznam, że jestem dumna z ich wyników :) Zwłaszcza z jednego! :)

Wspaniałych wakacji wszystkim życzę :) :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nawet jeśli siedzi się w domu i nigdzie nie wyjeżdża, wakacje są piękne! Można się całkowicie odprężyć, zapomnieć o wszystkim i po prostu leniuchować :)
Udanych wakacji!

Palabra pisze...

Strasznie długa sesja.

Ale tym bardziej - owocnej regeneracji życzę :)

Prześlij komentarz

Troszkę o mnie...

Moje zdjęcie
Zielonkawa Danusia
*20-letnia i zielonooka.. *Urodzona pewnej letniej nocy (18.08.) *Kochająca Boga. *Marzycielka. *Realistka. *Optymisto-pesymistka. *Odpowiedzialna. *Zorganizowana. *Często niezdecydowana. *Ambitna. *Matematyczka. *Romantyczna dusza. *Egoistka. *Ceni sobie szczerość. *Często buja w obłokach.
Wyświetl mój pełny profil

Ks. Jan Twardowski przemawia:

"Lubić znaczy więcej niż kochać.
Można kochać i nie lubić.
Trzeba tak lubić, żeby kochać."

Odwiedzam

Było, minęło...

Obserwatorzy