23 marca 2010

Miła niespodzianka w skrzynce pocztowej :)

"Wystukaj po torach do mnie list
Choćby w alfabecie Morse'a"

Normalnie chyba przywołałam ten list myślami...
Kilka słów, kilka zdań w sumie...
Ale jak bardzo ucieszyły...
:)


Do tego wszystkiego jeszcze kartka  :)
Od osoby, z którą nie miałam bardzo dawno kontaktu!
Tym bardziej jestem zaskoczona :)
I jeszcze na pocztówce cytat z Księgo Hioba..
No, no.. :)

Jednocześnie ciesze się bardzo z pocztówki i z listu. Dziękuję.

"Jeszcze człowiek nie zdążył zawału dostać, a już Pan Bóg karetkę przysyła"
~Niesamowite :)

3 komentarze:

Monika M. pisze...

Listy są niesamowite, opieczętowane tą drugą osobą, chociażby była tysiące kilometrów od nas... ;)

Simfanka pisze...

:)

Unknown pisze...

Dzięki, że dodałaś na bloga Annę Marię Jopek. Teraz się jeszcze lepiej tutaj przesiaduje.

Pozdrawiam:D

P.s.: Przyjedziecie?

Prześlij komentarz

Troszkę o mnie...

Moje zdjęcie
Zielonkawa Danusia
*20-letnia i zielonooka.. *Urodzona pewnej letniej nocy (18.08.) *Kochająca Boga. *Marzycielka. *Realistka. *Optymisto-pesymistka. *Odpowiedzialna. *Zorganizowana. *Często niezdecydowana. *Ambitna. *Matematyczka. *Romantyczna dusza. *Egoistka. *Ceni sobie szczerość. *Często buja w obłokach.
Wyświetl mój pełny profil

Ks. Jan Twardowski przemawia:

"Lubić znaczy więcej niż kochać.
Można kochać i nie lubić.
Trzeba tak lubić, żeby kochać."

Odwiedzam

Było, minęło...

Obserwatorzy