30 marca 2011

Hermetyczny świat.

W moim świecie jest milion plaż, świeci purpurowe słońce. Jakiś muzyk na harfie gra, nie myli początku z końcem. Legendy mają wielką moc, a potwory morskie nie istnieją. Przed sklepami sprzedaje się czas, wszyscy ludzie się do siebie śmieją. Taborety w barach są wygodne, konduktorzy mają wszyscy wolne. Terroryści wysyłają pocztówki, pisząc wiersze o czasach podstawówki. Żołnierze maja z drewna pistolety, z balonowej gumy są rakiety.
W mej krainie nie ma żadnych szarych bloków, choć trawniki nie sa strzyżone. Sztuczny świat w ogóle nie istnieje, wszystko już zostało stworzone. Na falach serfują astronauci, z kosmosu przynosząc wieści. Że ta przestrzeń jest tak przyjazna, że wszystkich nas pomieści.
To taki mój hermetyczny świat - brak w nim ścian.

3 komentarze:

Keiko pisze...

Madzia - świat w którym nie byłoby konduktorów nie byłby dla Ciebie AŻ TAK ciekawy:P

Unknown pisze...

A wiesz... mi brakuje tych szarych peerelowskich bloków (np. takiego w jakim mieszkałem w Stalowej).

Anonimowy pisze...

W moim świecie jest milion plaż, świeci purpurowe słońce - czy mogę ten fragment wziąć dla siebie, bardzo mi się podoba, naprawdę.pozdro

Prześlij komentarz

Troszkę o mnie...

Moje zdjęcie
Zielonkawa Danusia
*20-letnia i zielonooka.. *Urodzona pewnej letniej nocy (18.08.) *Kochająca Boga. *Marzycielka. *Realistka. *Optymisto-pesymistka. *Odpowiedzialna. *Zorganizowana. *Często niezdecydowana. *Ambitna. *Matematyczka. *Romantyczna dusza. *Egoistka. *Ceni sobie szczerość. *Często buja w obłokach.
Wyświetl mój pełny profil

Ks. Jan Twardowski przemawia:

"Lubić znaczy więcej niż kochać.
Można kochać i nie lubić.
Trzeba tak lubić, żeby kochać."

Odwiedzam

Było, minęło...

Obserwatorzy