28 maja 2010

Przedsesyjnie i chorobowo.

Niestety, nie udało mi się odgonić przeziębienia...
Kilka dni temu straciłam głos - ale już powrócił...
Za to teraz bolą mnie wszystkie gnaty....
Kicham , prycham, kaszle... Ojjj... Nic dobrego...
Lekarz kazał do czwartku w łóżku leżeć...
Ale jak to uczynić? Kiedy w poniedziałek i we wtorek kolokwium... O _o
Dobra, póki co lezę...
   Odwiedziny mile widziane ;P
   Bo przecież każdy moment dobry, bo oderwać się od nauki xD

Boję się...
I coraz bardziej mnie przeraża...
Ta wstrętna...
SESJA ; |

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Troszkę o mnie...

Moje zdjęcie
Zielonkawa Danusia
*20-letnia i zielonooka.. *Urodzona pewnej letniej nocy (18.08.) *Kochająca Boga. *Marzycielka. *Realistka. *Optymisto-pesymistka. *Odpowiedzialna. *Zorganizowana. *Często niezdecydowana. *Ambitna. *Matematyczka. *Romantyczna dusza. *Egoistka. *Ceni sobie szczerość. *Często buja w obłokach.
Wyświetl mój pełny profil

Ks. Jan Twardowski przemawia:

"Lubić znaczy więcej niż kochać.
Można kochać i nie lubić.
Trzeba tak lubić, żeby kochać."

Odwiedzam

Było, minęło...

Obserwatorzy